Anthem

Elzior

Medlem
Destiny 2
511
200
103
Bioware skulle behöva göra som Square Enix gjorde med "Final Fantasy XIV" stäng ner spelet och fixa alla problem m.m och sen släpp det på nytt ett år senare !

• Like
Reactions: stubbkrossen

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.936
918
243
Det var en väldigt intressant artikel, väldigt sorgligt att läsa hur man behandlar medarbetarna på det sättet. Skulle vara intressant att veta hur många andra studios som har samma typ av problem, känns ju inte direkt som Bioware är dom enda.

Det är svårt med spelbranschen, å ena sidan har du chefer som pushar dig till din gräns och på andra sidan har du spelare som vill ha det omöjliga.
Man velar med produktionen, tekniska svårigheter och man har hela tiden en helt enorm förväntan på sig av spelarbasen... Svårt.

Swindahl

Medlem
Donator
1.225
325
128
Ja jo.
Kollade på en video med en snubbe med över 400+ timmar och även relativt stor på youtube.
Han lägger nu ner.
Som han säger: En loot and shooter ska ha ett starkt endgame content, men Anthem har inget alls.
Kan hålla med där som lyckades lägga ca 100 timmar innan jag tröttnade.
To bad to bad, farväl Anthem.

Elzior

Medlem
Destiny 2
511
200
103
Ja jo.
Kollade på en video med en snubbe med över 400+ timmar och även relativt stor på youtube.
Han lägger nu ner.
Som han säger: En loot and shooter ska ha ett starkt endgame content, men Anthem har inget alls.
Kan hålla med där som lyckades lägga ca 100 timmar innan jag tröttnade.
To bad to bad, farväl Anthem.

Lider verkligen med grabben :/ ..​

Har också lagt 100 timmar på spelet och har helt tappat suget att spela spelet just nu :(
Finns en hel del saker som är sjukt bra i spelet , men allt för många saker som är dåliga tyvärr :(
Så kommer nog endast plocka upp spelet igen när något nytt har kommit till spelet

Last edited:

Swindahl

Medlem
Donator
1.225
325
128
Kämpa på Demander.
Tids nog får de skutan på rätt håll.. håll kursen så länge så hoppar jag på när mer content finns där.
Nu pratar jag inte bara om 1-2 strongholds till utan... mycket MYCKET mer content.

• Like
Reactions: Demander and Lerb

Demander

Medlem
Medlem AoC
152
43
53
Det känns som om man spelar akt 1 av Diablo 2 om och om och om igen. Tycker det är roligare än Destiny 2 iaf. Det skulle vara kul med en akt 2,3 och 4 också samt 12st Strongholds istället för 3st. Håller med om att de klantade sig med patch 1.04 när det gäller looten även om jag tycker att jag har fått mer legendaries efter den.