Anthem

Ebanon

Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
1.865
89
88
Tror ni inte att storyn tappar lite är bristen på Companions vilket varit stor del i alla Bioware spel.
Vem gillar karaktärer som Minsc, HK-47, Garrus och Morrigan, och de relationer man hade med dem nu är de utbyta mot andra puck...menar spelare.

Lerb

Medlem
Donator
RuthSub
303
58
78
Tror ni inte att storyn tappar lite är bristen på Companions vilket varit stor del i alla Bioware spel.
Vem gillar karaktärer som Minsc, HK-47, Garrus och Morrigan, och de relationer man hade med dem nu är de utbyta mot andra puck...menar spelare.
Åh.. Garrus my man <3

Reactions: stubbkrossen

Swindahl

Medlem
Donator
1.209
308
128
Alltså, jag kör helt själv, med randoms.
Ibland känns det mer eller mindre som om att det är A.I tbh. :joy:

Demander

Medlem
Medlem AoC
149
40
53
När på fredag släpps det? Jag har en fru på AW i Gävle som sover över och lägger ungarna senast 21.00 (om de protesterar, helst tidigare) Här skall det smällas på vener och injiceras Anthem LoD. =)

Sinzan

Medlem
Medlem GW2
78
23
38
Vill ni ha nån att pusha end game med så har vi plats ibland :)
Närmar mig 480 power atm

Adda origin id: Sinzan101
Eller poke på Discord "Sinzan"

Gummibrallan

Medlem
Medlem GW2
Destiny 2
270
44
78
Närmar mig 480 power atm

Har inte så bråttom :)
Är ett spel jag känner att jag inte måste nå end game asap. Plus så finns det väl inte allt för mycket end game än. Vill inte stå där å inte ha något att göra för man progressat för snabbt.

För övrigt ett sjukt kul spel. Älskar combaten, flyga omkring. Otroligt snygg värld. Ljudet och ljuset är fantastiskt.
Men visst, lååååånga loadscreens. Många e dom också. Par riktigt irrriterande buggar, som utebliven loot, connection lost i freeplay m.m. Känns också lite tomt i freeplay. Men det kommer väl mer snart
Men roadmapen ser bra ut och det är en hel del buggfixar inc
Storyn är i regel sämre på mp spel än sp så det är väl inget att hänga upp sig på. Vill man ha sjukt fördjupad story får man väl spela sp spel

Swindahl

Medlem
Donator
1.209
308
128
Har inte så bråttom :)
Är ett spel jag känner att jag inte måste nå end game asap. Plus så finns det väl inte allt för mycket end game än. Vill inte stå där å inte ha något att göra för man progressat för snabbt.

För övrigt ett sjukt kul spel. Älskar combaten, flyga omkring. Otroligt snygg värld. Ljudet och ljuset är fantastiskt.
Men visst, lååååånga loadscreens. Många e dom också. Par riktigt irrriterande buggar, som utebliven loot, connection lost i freeplay m.m. Känns också lite tomt i freeplay. Men det kommer väl mer snart
Men roadmapen ser bra ut och det är en hel del buggfixar inc
Storyn är i regel sämre på mp spel än sp så det är väl inget att hänga upp sig på. Vill man ha sjukt fördjupad story får man väl spela sp spel
Ang storyn så är det iaf hela plotten som inte tilltalar mig.
Utförandet är som förväntat precis som du säger, mediokert. Men så är det i MP spel.
Men det kunde handla om något mer spännande imo.
Känns lite som en B historia på mass effect alá reapers

Astorika

Medlem
Medlem GW2
Donator
Destiny 2
RuthSub
275
33
73
Närmar mig 480 power atm

Jag ligger på drygt 400 i power level tror jag, har inte kunnat spela alls sista två dagarna men ikväll och framåt blir det mer lir. Skickade vänförfrågning, lirar gärna någon dag!

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.035
119
103
Inte kraschat en enda gång för mig sedan patchen. Hade en instans av att ljudet buggade ur, annars har det varit felfritt.

Reactions: Swindahl

Swindahl

Medlem
Donator
1.209
308
128
Verkar ju vara 50 50.
Jag hade min första CTD första uppdraget efter patchen.
Men blev glatt överraskad att när jag startade igen så joinade jag tillbaks i uppdraget. Så ingen xp eller så gick i kras.
Lite loot om inget annat men inget allvarligt.

Edit.
Spelet stängde ner utan förvarning och inga errors eller något kom upp.

Lerb

Medlem
Donator
RuthSub
303
58
78
Ser ut som att mission select skärmen fick sig en rejäl uppsving med patchen med va?

Ozen

Medlem
Medlem AoC
219
31
53
Nån mer som har problem att köpa spelet på Origin??? det står "välj utgåva" men det finns inget att välja.. Men byter jag land till t.ex Norge så finns det att välja.