Anthem

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Då har vi fått ett namn på Bioware nya IP, Anthem.

Teaster trailer:

Ebanon

Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
1.878
96
88
Vill se mer, ska enligt rykten var mer som Destiny och The Division än Titanfall.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Vill se mer, ska enligt rykten var mer som Destiny och The Division än Titanfall.
Jag vill också se mer. Men blev bara otroligt besviken på att allt ser ut som Titanfall. Till och med loggan har ju väldigt snarlik typsnitt...

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Gameplay video:

Det ser ju sjukt snyggt ut, lite bättre än vid första anblick.

Ebanon

Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
1.878
96
88
Vad Bioware A-lag kan göra när B-laget jobbade på ME:A.
Ser riktigt bra ut!

Ljungen

Medlem
464
32
28
Rädd för att slutprodukten inte kommer vara lika snyggt visuellt som denna gameplay teaser men helt klart intressant spel

• Like
Reactions: Molin

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Rädd för att slutprodukten inte kommer vara lika snyggt visuellt som denna gameplay teaser men helt klart intressant spel
Jag med, dock är ju det Frostbite. Så det är ju inte som med t.ex. Ubisoft. Frostbite kan ju uppgraderas och nedgraderas kanska hejvilt på PC iaf. Konsol är det väl en annan femma.
Men detta visades ju faktiskt på den nya Xbox så det bör ju se lika dant om inte bättre på PC.
Frostbite FTW.

Sabot

Medlem
Destiny 2
1.039
125
103
Frågan är ju vad för sorts spel som är under allt det där fina... jag menar de visade ju ett nytt Assassins Creed igår med, och det har ju varit hyfsade spel... men jag vet att alla såg de dussintals frågetecknen på kompassen i spelet. Leta 100+ bullshit-prylar och få en achievement... tack så mycket.

Anthem lär ju inte vara samma som Assassins Creed i det avseendet - men The Division och Destiny var grindiga spel man ledsnade på fort också. Så förhoppningsvis är detta mer som andra, bra singeplayer-titlar från BioWare och inte nåt försök att hoppa på de andra spelens grind och bullshit som koncept.

Georg

Administrator
Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
2.385
150
128
Det som oroar mig är att det dem visade var typ exakt lika scriptat som the devision trailern var. Dem fixar ihop en snygg setting till en gameplay trailer, men det området kommer vi aldrig se inne i spelet.

Ebanon

Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
1.878
96
88
Det som oroar mig är att det dem visade var typ exakt lika scriptat som the devision trailern var. Dem fixar ihop en snygg setting till en gameplay trailer, men det området kommer vi aldrig se inne i spelet.
Ska vi åka till Köln för att köa i tre plus timmar för se samma trailer igen Georg? :D

TexN

Medlem
Medlem GW2
29
0
26
Detta var det mest intressanta för mig från E3 iår :D
Jag tror det visuella kommer hålla, Frostbite har på senare tid(battlefront,bf1) levererat rätt snygga upplevelser utan att trycka för hårt på hårdvaran!
Dock tror jag händelserna på vägen var scriptat för att få det se mer intressant ut.

Längtar efter att få veta mer, gamescom? vi får se ^^

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Det visuella kommer nog garanterat att hålla, jag är extremt skeptisk till alla spel efter ha kört Fortnite ^^ Men jag hoppas på att vi kanske får se lite mer på Gamescom.

Ebanon

Medlem
Destiny 2
Medlem AoC
1.878
96
88
Det visuella kommer nog garanterat att hålla, jag är extremt skeptisk till alla spel efter ha kört Fortnite ^^ Men jag hoppas på att vi kanske får se lite mer på Gamescom.
Jag är ledsen Britney att du kommer bli lika besviken på Anthem på årets Gamescom som du var på the Division för några år sedan. Men EA har gått ut med att de inte kommer visa upp Anthem i år ut fokusera på de spel som kommer ut i år.
https://www.pcgamesn.com/ea-gamescom-2017-conference-livestream

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243

iShot

Administrator
Medlem
1.097
149
128
Jag har väldigt svårt för att lita på spelutvecklare efter spel som t.ex Fortnite som Britney nämnde. Jag VILL skriva att det åtminstone kommer att vara ett snyggt spel, men det förtroendet är också förstört tack vare Division och NMS :p

Detta klippet känns dock väldigt pålitligt och dem verkar verkligen veta vad dem pratar om, vilket ger en lite hopp trots allt :D

Draxx

Administrator
Officer GW2
Medlem
Medlem GW2
Donator
3.326
280
183
Visuellt ser det extremt läckert ut, they have my curiosity.

Kommer inte att funka för mig om det är grindfest a la Division dock. Om EA gör en EA på denna titel går det bort.

pleasedontsuckpleasedontsuckpleasedontsuckpleasedontsuckpleasedontsuck

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Jag är sjukt peppad på detta, men precis som er andra skeptisk.
Det som är en liten fördel är ju att detta är Biowares toppstudio som tillverkar spelet, så det är ju positivt.

Molin

Administrator
Medlem
Donator
8.958
921
243
Ska tydligen skjutas till tidigt 2019.
Enligt EA vill dom skriva mer Story, låter lovande, men låter ju också som klassiskt EA PR talk :D