Alfabetisk film ordning från A-Ö

5 december 2011
64
0
31
Som titeln lyder så går leken ut på att man ska länka en bild på en film som börjar och slutar på den bokstaven som kommer i tur i alfabetet så om jag gör första inlägget så ska filmen börja på bokstaven A och sluta på bokstaven A. MAN FÅR ENDAST LÄNKA 1 FILM PER PERSON!. Hoppas ni har det roligt att sitta och klura ut filmer på detta vis ! Jag börjar med en film här då !

2 oktober 2011
3.945
1
103
SV: Alfabetisk film ordning från A-Ö

vet ni hur svårt det är att hitta en film på B coh också slutar på B, antar att det är lättare att hitta på Q

G

Gódis

Guest

(btw, ere bara jag som inte kan se droh's bild? :/)

5 december 2011
64
0
31

Nää jag kan inte heller se, Droh du borde reloada bilden !

2 oktober 2011
2.403
158
128

fan sluta fuska wolcker, Film inte anime serie.

2 oktober 2011
1.046
128
103

såvida ingen är bra på icke-engleska filmtitlar så blir J jävligt jobbig... finns nämligen inga ord i det engalska språket som slutar på J :D

2 oktober 2011
3.945
1
103

hmmm... vet inte varför men jag täntke det kanske kan sluta på DJ, men vet i fan om någon film slutar med DJ och börjar med J

12 oktober 2011
2.009
0
76

funderade på filmer som slutade med j.
Eller så får man ta en film ifrån valfritt land..

12 oktober 2011
1.524
0
76

I.. Finally.. Did... It..!
Jag hittade en film som börjar och slutar på j.

Filmen "Necromancer" aka Jom kha mung wej i dens original språk är den första filmen jag kom på (fick reda på det riktiga namnet för någon dag sedan)

Jag fattar inte ett dyft vad det står på postern. men men. ;)

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
20.091
Medlemmar
8.557
Senaste medlem
Geeknoob78

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
11