Aktivitet, events och raids - någon speciell dag eller dött spel?

5 februari 2013
3
0
26
Tjena!

Jag är ganska ny i Destiny 2, men lirade SWTOR med Ruthless för en massa år sen och har många fina minnen från pvp och raids där. Jag har tyvärr inte jättemycket tid att gamea längre, men sedan jag joinade har det sällan varit mer än 4-5 pers online samtidigt. Har ni speciella dagar/tider då ni spelar ihop, kör raids, pvp och events eller är D2 bara ganska dött?

Vore kul att lira med några av er!

//Nihl

24 augusti 2011
9.081
986
243
Tjena!

Jag är ganska ny i Destiny 2, men lirade SWTOR med Ruthless för en massa år sen och har många fina minnen från pvp och raids där. Jag har tyvärr inte jättemycket tid att gamea längre, men sedan jag joinade har det sällan varit mer än 4-5 pers online samtidigt. Har ni speciella dagar/tider då ni spelar ihop, kör raids, pvp och events eller är D2 bara ganska dött?

Vore kul att lira med några av er!

//Nihl
Tror dom flesta som lirade Destiny 2 hoppade över och började lira Division 2 istället.
Lite osäker då jag själv inte lirar något utav dom för tillfället :p

Men hoppa in på vår Discord och kolla läget!
https://discordapp.com/invite/ScHRgtJ

3 februari 2012
77
3
33
För nuvarande situation jag kan endast köra SC men efter nyår kommer jag får reda på ifall jag har tid att sikta på HC.

Jag är upp för alla raids/event, brukar hänga på discord som JaZZ och ingame är för nuvarande LadyGagaBoy (smurfnamn för andra game), JaZZ, KhanZ etc

mvh JaZZ

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.947
Medlemmar
8.466
Senaste medlem
soeGahs

Online statistics

Medlemmar online
3
Besökare online
11