Airsoft

11 april 2015
5
0
1
Finns det några andra här på Ruthless som lirar airsoft?

Jag bor nere i Lund(Malmö) men är ofta uppe i Sthlm då jag har flickvännen där. Tänkte försöka börja lira även uppe i Sthlm. Jag vet att klacken finns och flickvännen bor typ 4.5km därifrån, dvs. gångavstånd men täkte ändå höra ifall det finns fler som lirar airsoft. Det blir alltid roligare i grupp :)

Jag har själv lirat airsoft sedan 2003 och har väl typ en garderob med grejer som blänger ilsket på mig varje gång jag går förbi den.
Mitt nick på AirsoftSverige är Baldag.

7 juni 2013
2.085
16
83
SV: Airsoft

Har diverse leksaker liggandes men vetifan om någon av dem som fungerar som önskat. Var sjukt längesen jag var ute och lekte också för den delen! :)

18 april 2015
29
0
1

Lirade för några år sedan när det fanns en Airsoft hall i Halmstad. Var sjukt skoj!

Hade en AK47 med trädelar och en Glock 18c med metalldelar :)

18 april 2015
29
0
1

Så var namnet ja! :D Ja där spenderade man en jäkla massa tid. Är ett gäng kvar som spelar utomhus nu, funderar på att kolla upp det.

Om Ruthless

Ruthless är en spelgemenskap där vi helt enkelt spelar spel tillsammans. Vi är uppdelade i olika spelsektioner som du hittar under fliken Våra spel, vi har även en allmän sektion för diverse spel som inte kräver någon speciell struktur. Vårt huvudfokus är att vara en plattform för svensktalande spelare där man kan hitta nya vänner att spela med. Utöver vår online-verksamhet så försöker vi även att träffas ett par gånger per år.

Forum statistics

Threads
19.873
Medlemmar
8.401
Senaste medlem
DennisSeava

Online statistics

Medlemmar online
0
Besökare online
17